Méně práce

VÍCE ZÁKAZNÍKŮ

- to je online marketing

"Můžete mít sebelepší produkt, ale pokud o něm nikdo neví, tak je vám k ničemu. Neprodáte = nepodnikáte = nevyděláváte = končíte. "

Honza

MEJSVUJWEB.cz

Proč musíte mít strategii ?

Průměrný člověk s plánem dokáže více než člověk s talentem a bez plánu

PLÁN = ONLINE STRATEGIE

ONLINE STRATEGIE = ÚSPĚCH

Jakou strategii máme my ?

aneb PRODEJNÍ web v praxi

Malá část našeho systému… , ale už tyto myšlenky vás dostanou na míle před konkurenci !!!

Prodejní weby by měly mít v úvodu webu video. Proč? Protože video dokáže zaujmout mnohem více než jen text (pokud není napsán extrémně dobře). Mnohem lépe si zákazník dokáže představit, jak to u Vás vypadá, čím se zabýváte nebo co nabízíte. Buduje také lépe důvěru. Říká se, že video řekne víc jak tisíc slov … a já souhlasím…Navíc se dá velmi dobře použít opakovaně. Kromě webu jej použijete na Facebook, do reklamy na Youtube nebo jen jako úryvek do Instagram stories. Možností je však daleko více.. Jedno video tak dokážete použít opakovaně a náklady do něj vložené se vám tak rozdělí a brzy jistě se ziskem vrátí. Už jen proto, že video má pořád jen menšina vaší konkurence, které jsou tím pádem určité způsoby oslovení budoucích zákazníků zapovězeny. Video je králem online propagace posledních let!

Nejsnadnější způsob, jak si dostat budoucí zákazníky na svou stranu je dát jim něco ZDARMA. NA SLOVO ZDARMA JSOU LIDI JAK SMYSLU ZBAVENÍ… a toho využijeme! Žádné ZDARMA totiž ve výsledku zdarma být nemusí. Nevěříte ? Věřte.. vždy je zatím schované něco víc. Něco co chytrý podnikatel s plánem zhodnotí ve svůj prospěch. Pokud např. vyměníte svoji emailovou adresu za příručku o hubnutí ZDARMA. Pak věřte, že ještě ten den (max. do týdne) dostanete do vašeho emailu nabídku na zdravé a dietní obědové krabičky s rozvozem až k vám domů, nebo kurz zdravého vaření za skvělých 999 Kč či stahovací punčocháče pod oblečení ve skvělé akci 1+1 zdarma za 299 Kč. Takových to nabídek je už nyní plný internet. Tento systém ale funguje už desítky let! Co z toho plyne? Povíme si později…

Musíte svým zákazníkům říct, co mají udělat po návštěvě vašeho webu. Proto i na tomto webu často vidíte zřetelná tlačítka s výzvou k nějaké akci např. Konzultace ZDARMA (které zároveň souvisí s předchozím krokem), nebo např. Zjistí více o, Klikněte zde, atd.,  které vás vedou k dalšímu kroku. K dalšímu kroku naší (vaší) promyšlené prodejní strategie. Je třeba mít na webu co nejméně rušivých elementů, odkazů, záložek a podobně, které návštěvníka rozrušují od toho co je cílem aby udělal podle vás. Co může být cílem? To si povíme v další odstavci ..sběr kontaktů.

Pokud zákazník přijde na Vaše stránky, v rychlosti jej projede a nevidí nic, co by jej zaujalo, nebo ho přirozeně nevedlo k dalšímu kroku, tak odchází. Co z něj máte? No… bohužel nic. Jiná situace je, když zákazník najde na webu něco (záleží na druhu podnikání) co jej zaujme (např. návod jak…, 10 tipů jak…, 1+1 zdarma, sleva 10% na…, atd.) . Rád vymění svůj kontakt (email, telefon, adresu) za tuto pro něj hodnotnou věc. Je tak mnohem větší pravděpodobnost, že zákazník na sebe nechá kontakt, se kterým můžete nadále pracovat. Vy tak máte mnohem větší pravděpodobnost aspoň získat kontakt ( tomu poté prodat ) než rovnou prodávat někomu, kdo není ještě vůbec připraven kupovat. A to je 99 % všech návštěvníků webu! My tak získáme např. 20 % až 30 % z těchto
99 % návštěvníku do své kontaktní databáze.

Dejme tomu, že web už máte. Jenže… jak o tom dát vědět světu? Jak dostat návštěvníky na Váš nový PRODEJNÍ web? Představte si svůj web jako boudu uprostřed lesa, ke které nevedou žádné cesty, je zarostlá keři a přes vysoké stromy ji nikdo nevidí. Myslíte, že má cenu v této boudě prodávat koblihy? Věřím, že tušíte, že na takovém místě svůj ziskový byznys neuděláte. A podobně je na tom v této fázi Váš web. Dokud správně nenastavíte SEO (cesta do lesa) a nedáte o webu vědět pomocí např. online propagace ( posekáte keře a stromy) nikdo na Váš web nepřijde. Možná jen jednotky náhodných čumilů, kteří nejsou připraveni nakoupit (myslivec, který šel náhodou kolem a svačinu má sebou od manželky) 🙂 Umění online propagace je to nejdůležitější pro úspěch v online světě. My tyto věci ovládáme a vy díky nám můžete také.

Co byste řekli na to, že najednou máte v databázi několik stovek až tisíců kontaktů na lidi, kteří projevili zájem o Váš produkt zdarma? Produkt, který velice úzce souvisí z oborem vašeho podnikání. Máte kontakt, který vás zná a zajímá se o to co nabízíte. Nyní můžete prodat konkrétním lidem se zájmem. Lidem kteří sami požádali o to abyste jim předal něco pro ně hodnotného. Z oboru ve kterém podnikáte. V naší strategii nyní dojde k dalšímu kroku. Řekneme naší databázi kontaktů o našem produktu. Je třeba to udělat tak, že téměř nebude možné odmítnout váš produkt. I to umíme. Potenciál je tak obrovský ! Správnou komunikací dokážete část této databáze zpeněžit a to dokonce opakovaně. JAK? Máme mnoho triků, které se dají použít pro jakýkoliv byznys. Vše to začalo na Vašem novém PRODEJNÍM webu a na něčem co jste darovali. Najednou máte příležitost oslovit stovky lidí, které byste jinou cestou pravděpodobně nikdy nezískali. To však není zdaleka vše. Dál pracujeme s touto databází. Rozšiřujeme ji pomocí reklamy a prodáváme dál a dál novým a novým lidem. Utužujeme vztah komunikací s lidmi kteří už nakoupili. Ty pak přirozeně vedeme k opakovanému nákupu a tak pořád dokola. Zároveň nabízíme nové produkty a zvyšujeme hodnotu každé objednávky. To je část systému, který dokonale funguje.. Zbytek už probereme osobně.

Co je na tom nejlepší ?

Teď vám řeknu ten největší trumf, který díky online marketingu a prodejnímu webu získáte. Těžko jste doposud ve vašem podnikání měli něco cennějšího …. 

JE TO MOŽNOST KDYKOLIV OSLOVIT TUTO DATABÁZI KONTAKTŮ ZCELA ZDARMA. NAVŽDY !!! 

Znáte jiný způsob jak oslovit tisíce lidí, kteří projevili zájem o váš produkt či službu ZDARMA a opakovaně?

Já tedy ne! Co taková reklama v novinách, nebo v rádiu či televizi? Dokážou to tyto média? A dokážou to ZADARMO a opakovaně? ANI NÁHODOU!!!

Kolik vás DO TEď STÁLA reklama ?

Všechny média, které jsem uvedl v předchozím odstavci jsou pro inzerci velmi drahá, to jistě uznáte. A většinou jsou to jen jednorázové kampaně s nejistým výsledkem. Dokážete snad změřit kolik lidí si přečetlo váš inzerát v novinách nebo vidělo reklamu v TV? 

Neostýchejte si položit nejzákladnější otázku jakéhokoliv způsobu placené propagace :

Jak určím zdali byla pro mě reklama účinná a vydělal jsem na ní více než stála ?

Uveďme si konkrétní příklad průměrně úspěšného podnikatele. Tento podnikatel se rozhodne nechat polepit celý autobus místní MHD plakátem. Netuším kolik stojí samotná výroba plakátu tohoto rozměru, ale dejme tomu, že bude výroba plakátu v ceně pronájmu reklamního prostoru na autobuse (i když o tom pochybuji) . Cena za polep celého autobusu, i včetně oken, je pánové a dámy 110 tisíc korun českých, ano slyšíte dobře. 

110 000 Kč na rok v malém městě s 25 tis. obyvateli! Reklama vypadá třeba takto.

autobus s reklamou voma

Co musím pochválit tak je VÝZVA K AKCI …… ta rozhodně tomuto propagačnímu plakátu nechybí 😉 

jinak je tu ale všechno špatně. PROČ? Asi už tušíte…

Dokážete si snad odpovědět aspoň na jedno z těchto otázek ?

Jak vím kolik lidí reklamu vidělo ?

Jak vím kdo přišel a nakoupil můj špek 😉 právě díky této reklamě ?

Jak vím, že tento autobus nestojí 3 měsíce v roce někde na parkovišti nebo autoservisu ?

Jak vím jestli reklamu vidí správné publikum na které cílím ?

Jak má potenciální zákazník vědět kde si má špek koupit ?

Zná potenciální zákazník důvody proč zvolit špek právě od pána na autobusu ?

Umím znovu oslovit lidi, kteří už viděli tuto reklamu nebo díky ní nakoupili ?

Umím je oslovit opakovaně a ZDARMA?

Dokážu naplánovat, kdy budoucí zákazník uvidí mou reklamu ?

Můžu sním nějak komunikovat před prodejem, po prodeji ?

Můžu mu ukázat různé varianty reklamy ?

Můžu škálovat počet lidí, kteří reklamu uvidí ?

A takto bychom mohli ještě chvíli pokračovat ....

U většiny standardních způsobů oslovování velkého počtu lidí, podnikatelé utrácejí obrovské peníze. A přitom s desetinovým rozpočtem na internetu by dokázali doslova ZÁZRAKY 🙁

Dokázali jste si odpovědět aspoň na jednu z těchto otázek ? A myslíte si, že nejsou podstatné k úspěšné reklamě ?

Pokud jsem vás stále nepřesvědčil, že PRODEJNÍ web a marketingová strategie od nás jsou nejlepší věci které vás mohou potkat, čtěte dále…

ONLINE MARKETING JE MĚŘITELNÝ REKLAMNÍ NÁSTROJ !!!

ANO, slyšíte dobře. Každou investovanou korunu do reklamy na internetu dokážeme dosledovat. Víme, kolik přinesla objednávek, víme kam odešla i kdo díky ní viděl reklamu.

Je to velmi snadné. Vytvoříte web a napojíte ho na analytické nástroje. Nastavíte reklamy. Vložíte předem určený obnos peněz k médiu na kterém chcete vaši reklamu zobrazovat. To je ve zkratce celý princip. Reklamu dokážete spustit doma z gauče za 5 minut u TV ….

Teď trochu přeháním 😉 to by jste nás nepotřebovali …..

Část tohoto procesu je opravdu takto snadná, ale… ale i tady je spousta nástrah a slepých uliček jak své peníze nechat zmizet v reklamním prostoru. 

I tak ale věřím, že i ten nejhorší způsob bude mít lepší výsledky než pán na autobusu (na obrázku nahoře) 😉

PROČ? 

Protože jste za prvé určitě nedali do reklamy 110 000 Kč najednou a máte tak prostor se zdokonalovat a za druhé v dnešní době jsou tyto reklamní média jako je Facebook, Seznam či Google natolik chytré, že vaši reklamu dokážou doručit těm správným lidem v ten správný čas téměř sami.

Jak je to možné a proč by to dělali ?

Je to velmi jednoduché.. Víte, že Facebook, Google a ostatní sociální sítě a vyhledávací servery vás dokážou dokonale sledovat ? Dokážou sledovat téměř každý váš krok, který na internetu děláte ( a nejen na internetu ) a jak se přitom chováte. Dokážou o vás spoustu věcí poznat podle toho kam klikáte, nebo jak dlouho se na nějaký obrázek či příspěvek na sociálních sítích díváte. Až z toho člověka ZAMRAZÍ věřte mi… :/ Pokud by jste o tom chtěli zjistit více, doporučuji dokumentární film, který byl nedávno vysílán na Netflixu s názvem Sociální dilema.

Navíc spousta lidí na sebe na sociálních sítích práskne tolik informací zcela dobrovolně a tak algoritmům Facebooku a spol práci se sběrem cenných informací velmi ulehčí. Tyto společnosti vám tvrdí, že je jejich služba ZDARMA ale pravdou je, že na vás vydělávají neskutečné peníze při každé vaší návštěvě.

Příklady z praxe, které se vám určitě stali

Prvním příkladem je klasický případ kdy chcete objednat nějaký produkt z eshopu. Např. pračku. První co většina lidí udělá je že do vyhledávacího okna internetového prohlížeče napíše slovo PRAČKA. Nyní stačí kliknout na první odkaz nahoře a už jste Googlu nebo Seznamu vydělali peníze. Jak je to možné? 

Po té co jste zadali slovo pračka do vyhledávače, vyjede vám něco podobného ..

Google vám ukázal obchod (OKAY.CZ, DATART.cz a další). Tyto obchody si zaplatily za to aby na slovo PRAČKA vyskočily na přední pozici ve vyhledávání. Velmi tak zvednou šanci, že nakoupíte pračku přímo v tomto obchodě. Jakto ? Řekněte si sami… jak často se díváte na další stránky ve vyhledávání, druhou, třetí? Dál už se 99 % všech návštěvníků vyhledávače (a že jich jsou celosvětově miliardy) nedívá. Proto se obchodům velmi vyplatí být vidět na první stránce vyhledávaní na dané slovo z jejich sortimentu. A taky si za to rádi zaplatí. 

Je to jeden z hlavních příjmů společností typu Google a Seznam.cz 😉 Vyhledávače tak rozhodně nejsou zadarmo, jak se zdá. Ovlivňují váš výběr zboží, které si nakonec přes daný obchod pořídíte, třeba za vyšší cenu než má konkurence. Tato konkurence se ale bohužel nenachází na 1. stránce vyhledávače. Protože nezaplatila za tuto pozici Googlu nebo Seznamu.

Druhý příklad navazuje na ten první. A odhaluje dokonce už jednu s častých a úspěšných online strategií eshopů. Je to reklama na sociálních sítích cílená na osoby, kteří již byly na eshopu. Velmi dobrý způsob jak se zákazníkovy připomenout a znova ho dostat na svůj eshop a prodat mu.

Jelikož eshop Datart.cz má na svém webu nastaven tzv. Facebook pixel, ví které stránky jejich webu jste navštívil a tuto informaci využije do reklamy na facebooku. Pixel je kus kódu na webu či eshopu, který dokáže posílat data 3. straně, která je dokáže dále využívat pro cílení reklam a různé statistiky.  Tyto informace dokáže sbírat krom Facebooku, také Google i Seznam, který vám ukazuje reklamu na stránkách jako jsou novinky.cz, seznam.cz, ve vyhledávání a podobně. Zkrátka vás dokáže reklama na pračku pronásledovat tak dlouho dokud se nerozhodnete koupit.

Na facebooku může vypadat reklama na vaší zdi třeba takto …

Kdyby to nefungovalo pravděpodobně by na Facebooku neinvestoval tento eshop do celkem 55 reklam (platí k datu 9.2.2021). Můžete ověřit zde.

Toto jsou jen dvě s plejády technik jak zobrazit reklamu přímo na míru konkrétní osobě. Způsobů jak na vás mířit reklamou , která bude velmi pravděpodobně na vás fungovat je desítky. Tyto velké společnosti je navíc stále zdokonalují. Je to jejich hlavní priorita, jelikož bez spokojených inzerentů, kteří tyto reklamy platí by už dávno neexistovaly. 

A teď si přestavte, že víte co děláte a nastavíte reklamu alespoň lehce nadprůměrným způsobem podle těchto a podobných technik ……

To je ten způsob a cesta k úspěchu v 21. století, kterou vám nabízím. 

A díky mým investicím do vzdělání v tomto oboru a know how si troufám říci, že dokážeme udělat větší kšeft s desetinovým rozpočtem než plakát na autobusu. 

autobus s reklamou voma

Co je vlastně drahé ?

Abych se vám přiznal, tak když jsem viděl cenu za roční pronájem reklamního prostoru na tomto autobusu, skoro jsem omdlel a hned mě napadlo…

Jestli je pro podnikatele běžná sazba za takovouto neefektivní reklamu přes 100 000 Kč. Co musí investovat do propagace jen za pouhý 1 rok celkově?

Nechci to ani domýšlet ! Tolik zbytečně vyhozených peněz… 🙁 Věřím ale, že ty statisíce korun o kterých se jistě velmi často bavíme dokážete investovat i do prostředku, který vám tu celý popisuji a mít tak na pár let od placení podobných částek klid a raději si je užívat jinak.

Nemusíte se však bát 😀 Já po vás nechci půl milionu za PRODJENÍ WEB a online strategii i když vím, že to tu hodnotu má.

Co je dobrá investice ?

Ptám se tak přímo tebe drahý podnikateli. Co je pro tebe lepší? Každý rok utrácet nesmyslné částky do dávno nefunkčního způsobu propagace tvého byznysu nebo jít s reklamou tam, kde je DNES 90% obyvatelstva ? 

rozdíl ve stare a nove pracce

zdroj: denik.cz

Pokud si odpověděl, že se raději budeš držet svého starého ověřeného způsobu, který sice nevydělává hodně, ale občas něco kápne, přeji ti hodně štěstí. Nejspíš si četl až sem zbytečně a můžeš tento web opustit a jít své těžce vydělané peníze vrážet do neefektivních postupů z dob komunismu. Tenkrát fungovaly dnes už ne.

Pokud si však dočetl až sem, tak věřím, že si minimálně začal přemýšlet JINAK. Začal jsi přemýšlet jako PODNIKATEL, který jde s dobou a nebojí se zkoušet nové věci. Slovo nové je už sice diskutabilní jelikož např. Facebook existuje 17 let a Google dokonce 23 let. Za tu dobu udělaly tyto dvě společnosti jedny z nejbohatších firem ze sebe a také z tisíců dalších firem i drobných podnikatelů po celém světě. Určitě i ty někoho znáš.

Dobrá byznysově/finační investice je podle mě taková, která vám dokáže vydělat více něž jste do ní vložili. Zdá se to jako samozřejmost a přesto si lidi raději poměr investice do reklamy vůči zisku raději nespočítají. Bohužel občas nemají jak. (když to nelze změřit … to ale rozhodně není výmluva, kterou byste měl akceptovat !!!)

To ale není vše! 

Co je úspěch ?

Když vám vaše investice vydělá 100% řeknete si, že je to docela úspěch. Jenže pokud jste těchto 100 % vydělali za 30 let nepovažuji to za úspěch v podnikání. Pokud se vydáte zkratkou a využijete sílu online marketingu můžete těchto 100% mít zpět za rok i méně. Tomu pak říkám ta správná investice. 

Pokud si tedy vážíte svého času, jsme pro vás ideálním řešením. Celou online strategii vám navrhneme, veškerou propagaci a prodejní stránku vám také zajistíme. Na vás bude jen na to dohlížet a vnést do systému vaše zkušenosti z oboru ve kterém podnikáte. Náš obor je marketing. Bez toho, aby jsme poznali váš obor podnikání však dobrou strategii nevymyslíme.  Velmi důležitý je váš aktivní postoj k tvorbě strategie přímo pro vás.

Pak vám ručíme za to, že se vaše podnikání od základů změní.

  • už nebudete spoléhat pouze na to co vám vydělá kamenná prodejna
  • nebudete muset řešit nové zaměstnance a přesto bude váš byznys růst
  • spoustu věcí bude fungovat samo (automatizovaně). Co uděláte s ušetřeným časem je na Vás.
  • nemusíte s bát, že vám ujíždí vlak. Stále sledujeme zahraniční trendy v oborech na které se specializujeme. Vy budete udávat trendy v ČR a SVK !
  • nepřekvapí vás žádná další pandemie, protože online podnikání je tou nejlepší prevencí
  •  nebudete spoléhat na stát a jeho příkazy, dotace a sliby
  • budete mít své podnikání konečně zcela pod kontrolou !!!

Kolik času VÁM to zabere ?

V první řadě je třeba si uvědomit, že díky této strategii získáte profitabilní systém, který vám bude přinášet AUTOMATIZOVANĚ zákazníky několik let. (do té doby něž vás dožene konkurence)

Nyní jsme stále ještě na startovní čáře a firem v oborech na které se specializujeme a využívají online marketing správně je mizivé procento v Česku i na Slovensku.

Rozhodně je ale třeba přejít do akce HNED! Jakmile se totiž tento systém rozšíří ( a on se rozšíří, protože funguje ) bude i zde opět velká konkurence. A úspěch se zase přesune na jinou strategii ( u které doufejme budeme i my, díky neustálému vzdělávání a inspiraci ze zahraničí )

Proto, pokud jste ochotni věnovat přibližně týden intenzivní přípravě našeho (vašeho) systému, uděláte nejlepší investici ve vašem životě.

Vše ostatní uděláme my a náš tým ! Přijedeme přímo do vašeho podniku a vrhneme se na to !!!

Cena za naše služby

Kolik stojí online marketing od nás?

LEPŠÍ OTÁZKOU JE :

Kolik byste zaplatili za člověka, který Vám přináší do firmy peníze 24 hod. denně 7 dní v týdnu a nikdy se neunaví ???

Naše odpověď:

Pokud byste měli zaměstnance, který Vám zajišťuje zakázky nebo prodej produktu, pravděpodobně tušíte, že jeho plat bude nejméně 15 000 Kč/měsíčně , což je přibližně minimální mzda v roce 2021 v ČR. Pod tuto hranici se lze těžko dostat už jen z těchto důvodů. Vy musíte vzít v potaz ale spoustu dalších výdajů za zaměstnance a několik podstatných faktorů. Jakých?

Např. Jaké spolehnutí na něj je? Má výsledky za které jej platíte? Pracuje efektivně a po celou pracovní
dobu ? Máte kontrolu nad tím, jak Vaši firmu prezentuje? Je dostatečně reprezentativní a buduje důvěru se zákazníkem a Vaší značkou? Kolik zákazníků dokáže přivést a obsloužit v jeden okamžik? Dokáže v jeden okamžik oslovit a vyfiltrovat potenciální zájemce napříč celou republikou či světem? Ví kdo již projevil zájem o Váš produkt a je připraven nakoupit?

Pravděpodobně s námi souhlasíte, že to není v lidských silách žádného z nás…

Proto je tu nejefektivnější, dokonale doměřitelný a automatizovaný nástroj dnešní doby. PRODEJNÍ WEB a ONLINE MARKETING od nás.

A jeho cena? Snažíme se vyjít vstříc i většině malých živnostníků. Ceny jsou tak nastaveny individuálně a nejdou tedy jasně rozepsat do ceníku. Využijte tak prosím možnost konzultace ZDARMA. Rozebereme spolu vaši situaci a vaše online potřeby. Na základě toho se domluvíme na rozsahu spolupráce a finální ceně.

Pojďme se spolu pobavit o vaší nové online strategii.
Zarezervujte si bezplatnou konzultaci.
Zdarma vás navedeme na tu správnou cestu.

Rád se s Vámi pobavím o možnostech jak vytvořit prodejní strategii na míru přímo Vašemu byznysu. Přizpůsobit se lze čemukoliv, ale vždy to stojí jiné úsilí a čas. Proto naše ceny nejsou striktně dané. Klikněte prosím na REZERVOVAT KONZULTACI ZDARMA níže a rádi s Vámi probereme možnosti naší spolupráce a ukážeme čeho všeho je dnes možné dosáhnout díky internetu.

Dalším krokem k Vašemu úspěchu je:

Honza

Online STRATÉG

MEJSVUJWEB.cz