Pokud zákazník přijde na Vaše stránky, v rychlosti jej projede a nevidí nic, co by jej zaujalo, nebo ho přirozeně nevedlo k dalšímu kroku, tak odchází. Co z něj máte? No… bohužel nic. Jiná situace je, když zákazník najde na webu něco (záleží na druhu podnikání) co jej zaujme (např. návod jak…, 10 tipů jak…, 1+1 zdarma, sleva 10% na…, atd.) . Rád vymění svůj kontakt (email, telefon, adresu) za tuto pro něj hodnotnou věc. Je tak mnohem větší pravděpodobnost, že zákazník na sebe nechá kontakt, se kterým můžete nadále pracovat. Vy tak máte mnohem větší pravděpodobnost aspoň získat kontakt ( tomu poté prodat ) než rovnou prodávat někomu, kdo není ještě vůbec připraven kupovat. A to je 99 % všech návštěvníků webu! My tak získáme např. 20 % až 30 % z těchto
99 % návštěvníku do své kontaktní databáze.